Bestellen en betalen
BESTELLEN:
- selecteer de juiste opties als deurmaat, uitvoering deur stomp of opdek, glas etc. en klik op ‘Bestellen”
- klik op ‘winkelwagen bekijken’ en controleer de gegevens van uw bestelling s.v.p. goed voordat u deze definitief afrond!
- vul uw gegevens in (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer producten wilt bestellen)
- indien u een ander verzendadres wenst te gebruiken, kunt u het vinkje in het vakje 'Mijn factuur- en afleveradres zijn hetzelfde' uitzetten en een ander afleveradres toevoegen
- selecteer de gewenste betaalmethode
- maak uw bestelling definitief door de Algemene Voorwaarden te accepteren en klik op ‘Bevestigen’.
VERSCHILLENDE BETAALMETHODES:
iDEAL:
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank. Wij kunnen dus snel overgaan tot verzending. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven bij 'betaalmethode' dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. iDEAL is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.
AfterPay - achteraf betalen:
Als u bij het bestellen kiest voor AfterPay, dan kunt u achteraf betalen. U ontvangt binnen 2 weken nadat u de bestelling hebt ontvangen per e-mail een digitale factuur van AfterPay. Vanuit deze e-mail kunt u eenvoudig binnen enkele stappen de betaling via iDEAL uitvoeren. Indien u vragen heeft over de factuur of eenmalige machtiging, dan kunt u contact opnemen met AfterPay.
PayPal - creditcard:
Wanneer u PayPal selecteert als betalingsmiddel, dan kunt u veilig betalen met Visa of Mastercard. U heeft hiervoor geen PayPal account nodig. Wij hebben zelf op geen enkel moment toegang tot deze betalingsgegevens.
Bankoverschrijving:
U kunt het bedrag ook per bank overmaken (optie: betaling voor verzending). Wanneer u voor deze optie kiest, ontvangt u na uw bestelling van ons een factuur waar onze bankgegevens op vermeld staan. Wij zullen de zending versturen nadat het bedrag op onze rekening bijgeschreven is. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat wij de betaling hebben ontvangen.
VERZENDKOSTEN:
Bij bestellingen vanaf € 1.750,- berekenen wij GEEN verzendkosten voor afleveradressen in Nederland.
Voor bestellingen met een factuurbedrag lager dan € 1.750,- brengen wij de transportkosten ad € 90,75 inclusief btw (= € 75,- exclusief btw) in rekening.
LEVERTIJD:
Wanneer de producten uit voorraad leverbaar zijn, zullen wij ervoor zorgen dat u uw bestelling binnen 1 tot 2 werkweken ontvangt. Wanneer de producten niet voorradig zijn, brengen wij u hiervan telefonisch of via email op de hoogte. Wij informeren u dan ook over de verwachte levertijd. Uiteraard kunt u zelf van tevoren contact met ons opnemen over de exacte levertijd. Wij laten de bestelling bezorgen door externe vervoerders. Er zal met u een afspraak gemaakt worden wanneer de bestelling bij u geleverd wordt.
BESCHADIGINGEN BIJ ONTVANGST:
Indien een artikel beschadigd en/of defect bij u wordt afgeleverd, dient u ons hiervan direct op de hoogte te brengen. U ontvangt vervolgens informatie over de te volgen procedure.
KLACHTEN:
Indien u een klacht heeft over de door ons geleverde producten of over onze dienstverlening, dan vernemen wij dat graag. DecoDeur streeft naar tevreden klanten en zal zich maximaal inspannen om uw klacht op te lossen. U kunt uw klacht melden bij de klantenservice van DecoDeur, welke bereikbaar is via email of telefoon:
Email: [email protected]
Tel nr: 035 7605600 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)
Elke klacht zal afzonderlijk behandeld en beoordeeld worden en u ontvangt van ons uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Zie voor aanvullende informatie onze Algemene Voorwaarden.